Психологиялық қызмет ЕРЕЖЕСІ » Ескелді ауданы
Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
Байысов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7282) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(7282) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
05
сентябрь
2022

Психологиялық қызмет ЕРЕЖЕСІ

                                                                          «БЕКІТЕМІН»

                                                                               Мектеп директоры:

_________Р.Темербеков

«_____»_________2022ж



«Жетісу облысы Ескелді ауданы әкімдігінің М.Байысов атындағы 

орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен» КММ бойынша психологиялық қызмет
 ЕРЕЖЕСІ


  • Жалпы қағида
  • Осы Ережелер орта білім беру ұйымдарындағы Психологиялық қызметтің (бұдан әрі - Психологиялық қызмет) жұмысын реттейді.
  • Психологиялық қызметтің жұмысы Қазақстан Республикасының Конституциясына, Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі «Білім туралы» Заңына, «Бала құқықтары туралы конвенцияға», сондай-ақ осы Ережелер аясында жүзеге асырылады .
  • Психологиялық қызмет орта білім беру ұйымының құрылымдық бөлімшесі болып табылады.
  • Психологиялық қызметтің құрылымы білім беру ұйымының типіне, түріне және қажеттілігіне, педагог-психологтарының штат бірлігінің санына қарай айқындалады.
  • Психологиялық қызметтің құрамына директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, педагог-психологтар, әлеуметтік педагог, білім беру ұйымының медицина қызметкері кіреді.
  • Психологиялық қызмет мамандарының қызметі біліктілік талаптарына және лауазымдық нұсқаулықтарға сәйкес жүзеге асырылады.
  • Психологиялық қызмет құжаттарының тізбесіне мыналар кіреді:

7-1. Нормативтік құжаттар («Білім туралы» Заң», «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы конвенция», «Бала құқықтары туралы БҰҰ Конвенциясы», Қазақстан Республикасының Конституциясы, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі Қазақстан, «Педагог мәртебесі туралы» заң, т.б.).

7-2. Психологиялық қызметтің қызметін реттейтін құжаттар:

  1. білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет туралы қағидалар;
  2. психологиялық қызмет мамандарының лауазымдық нұсқаулықтары;
  3. орта білім беру ұйымының басшысы бекіткен ағымдағы жылға арналған жұмыс жоспары.

7-3. Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы Ғылыми- әдістемелік кеңесі бекіткен, әртүрлі жас санатындағы білім алушылардың кең ауқымды психологиялық ерекшеліктерін анықтауға арналған диагностикалық әдістемелердің бірыңғай банкі.

7-4. Білім беру ұйымының басшысы бекітетін психологиялық тренингтердің, дамытушылық-түзету жұмысының, қиын өмірлік жағдайға тап болған білім алушыларды кешенді әлеуметтік-психологиялық-педагогикалық оңалту бағдарламалары, әдістемелік әзірлемелері.

7-5. Ереже (білім беру ұйымының өзі әзірлейді):

  1. ата-аналардың балаларына психологиялық қолдау жасауға қабылдаудан бас тартқан жағдайларда білім алушыларды әлеуметтік- психологиялық-педагогикалық қолдау және психологиялық қызметтің жұмысы туралы ата-ана келісімдерін қамтамасыз ету жөніндегі шараларды жүзеге асыру туралы;
  2. орта білім беру ұйымында диагностикалық іс-шаралар мен мониторинг жүргізу туралы;
  3. орта білім беру ұйымында білім алушылармен консультативтік жұмыс жүргізу туралы;
  4. өмірлік қиын жағдайдағы баланы әлеуметтік қолайсыз жағдайларға тексеру туралы;
  5. өмірлік қиын жағдайға тап болған білім алушылар сынып жетекшілерінің қолдауымен педагогикалық қадағалау жүргізу туралы;
  6. педагогтерден ерекше назар аударуды қажет ететін жекелеген білім алушылар үшін медицина қызметкерінен ұсынымдар алу туралы (медициналық тексеру нәтижелері бойынша);
  7. сыныптан тыс жұмыс кезеңіндегі білім алушылардың жағдайы туралы ақпарат беру туралы.

7-6. Психологиялық қызмет мамандарының семинарларда, конференцияларда, жиналыстарда, педагогикалық кеңестерде, ата-аналар жиналыстарында сөйлеген сөздерінің материалдары.

7-7. Білім алушылардың психологиялық дамуының жеке карталары, (ата- аналардың сұрауы бойынша).

7-8. Өмірлік қиын жағдайдағы білім алушыларды кешенді әлеуметтік- психологиялық және педагогикалық оңалту бағдарламалары.

7-9. Психологиялық қызмет мәжілістерінің нәтижелері бойынша сарапшылардың қорытындылары.

7-10. Орта білім беру ұйымдары білім алушыларының деректер базасы, оның ішінде:

  1. Білім алушылардың даму динамикасына психологиялық тексеру нәтижелері, қорытындылар мен ұсыныстар;
  2. Білім алушылармен жүргізілген әлеуметтік педагог сауалнамасының нәтижелері, қорытындылары мен ұсыныстары;
  3. Педагогтерден ерекше назар аударуды қажет ететін жекелеген білім алушыларға медициналық қызметкердің ұсынымдары (медициналық тексеру нәтижелері бойынша);
  4. Білім алушыларға арналған мұғалімдердің, сынып жетекшілерінің мінездемесі;
  5. Білім алушылардың психологиялық даму карталары;
  6. Есепте тұрған және «тәуекел» тобындағы балалармен жұмыс істеуге арналған материалдар.

7-11. Білім беру процесіне қатысушылармен, оның ішінде өмірлік қиын жағдайдағы балалармен жұмыс істеуге арналған жеке бағдарламалар.

7-12. Психологиялық қызмет мәжілістерінің хаттамалары.

7-13. Орта білім беру ұйымының психологиялық қызметінің (қаланың, ауданның ювеналды полициясымен, денсаулық сақтау органдарымен, 

психикалық денсаулық орталықтарымен) ведомствоаралық өзара іс- қимылының материалдары.

7-14. Психологиялық қызметтің жұмыс түрлерін тіркеу және есепке алу журналдары:

  1. психодиагностикалық шаралар;
  2. түзету-дамыту сабақтары;
  3. жеке және топтық консультациялар;
  4. оқу, сараптамалық, әдістемелік жұмыс;
  5. психологиялық қызмет көрсетуге өтініштер;
  6. жарты жылдық, бір жылдық аналитикалық есептер.
  7. Психологиялық қызметтің ағымдағы құжаттамасын психологиялық қызмет мамандары жасайды және тек қана Психологиялық қызметте тұрақты жұмыс істейтін мамандарының қол жеткізу құқығымен және құпиялылық принципін сақтай отырып рұқсат етілмеген субъектілердің енуінен қорғалған, арнайы бөлінген кабинетте электрондық және қағаз форматта сақталады.
  8. Психологиялық қызметтің бір жылдағы жұмысының нәтижесі жергілікті деңгейдегі педагогикалық кеңестің шешімімен бағаланатын орта білім беру ұйымының есептік құжаттамасына енгізіледі.
  9. Орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің мақсаты мен міндеттері
  10. Психологиялық қызметтің мақсаты білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, білім беруді ұйымдастыруда қолайлы әлеуметтік-психологиялық климат құру және оқу процесіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету болып табылады.
  11. Психологиялық қызметтің міндеттері:
  12. ата-аналарының қалауымен және рұқсатымен ғана білім алушыларды психологиялық бақылауды және сүйемелдеуді жүзеге асыру;
  13. білім беру ұйымдарындағы білім алушылардың дамуының әлеуметтік жағдайына мониторинг жүргізу;
  14. негізгі проблемаларды талдау және олардың туындау себептерін, оларды шешу жолдары мен құралдарын анықтау;
  15. білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына, табысты әлеуметтенуіне, өзін-өзі дамыту және кәсіби өзін-өзі анықтау қабілетін қалыптастыруға жәрдемдесу;
  16. білім алушылардың психологиялық және әлеуметтік қиындықтары мен проблемаларының алдын алу;
  17. әлеуметтік-психологиялық климатты үйлестіру, қауіпсіз білім беру ортасын құру бойынша педагогикалық ұжымның қызметіне жәрдемдесу, білім алушылардың психологиялық мәселелерін шешуде және оқу-тәрбие жұмысының оңтайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен мұғалімдерге кеңес беру;
  18. білім берудегі ұйымдар басқарма органдары немесе жекелеген білім беру ұйымдарының бастамасы бойынша жүзеге асырылатын білім беру ұйымдары мамандарының кәсіптік қызметіне, білім беру бағдарламалары мен жобаларына, оқу-әдістемелік кешендерге кешенді психологиялық- педагогикалық сараптамаға қатысу;
  19. білім беру үдерісіне қатысушылардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін арттыру, білім беру ұйымдарының тәжірибесіне отандық және шетелдік психология саласындағы жетістіктерді таратуға және енгізуге ықпал ету.
  20. Психологиялық қызметтің жұмысын аудандық (қалалық) басқармалар мен облыстық білім басқармасы үйлестіретін білім беру ұйымының басшысы ұйымдастырады.
  21. Психологиялық қызметтің жұмысы төмендегідей негізделеді:
  22. қарастырылатын мәселелерге кешенді көзқарас (әртүрлі мамандардың тығыз әрекеттесуі);
  23. қарастырылатын мәселелерге жүйелі көзқарас негізінде (әртүрлі мамандардың өзара әрекеттесу жүйесіне құрылымдық көзқарас);
  24. білім алушылардың әлеуметтік-психологиялық қажеттіліктері мен тілектерін динамикалық бақылау және зерттеу;
  25. білім алушылардың қызығушылықтарын құрметтеу және жеке психоэмоционалдық ерекшеліктерін ескеру.
  26. Психологиялық қызметтің жоспарлы отырысының қызметі келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылады:
  27. білім алушының, оның ішінде оқу үлгерімінің төмендеуіне әсер ететін өмірлік қиын жағдайға тап болған немесе сондай жағдай бар білім алушылардың негізгі әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық

қажеттіліктерін, тәуелділік проблемалары бар білім алушының мектептегі іс- әрекеттегі белсенділігін талқылау, аутодеструктивті тәуекелдер, зорлық- зомбылық проблемалары, жинақталған күйзеліс және дағдыға айналған дәрменсіздік жағдайлары;

  1. білім алушыларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың мазмұнын әзірлеу;
  2. білім алушыларды психологиялық қолдаудың табыстылығы мен тиімділігін динамикалық бағалау, сондай-ақ қажет болған жағдайда білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық қолдаудың бұрын жоспарланған бағдарламасын өзгерту.
  3. Білім беру ұйымы Психологиялық қызметі мамандарының негізгі функционалдық міндеттері:
  4. педагог-психолог білім алушының оқуы мен танымына қолайлы жағдай жасауға, жайлы психологиялық жағдайын қалыптастыруға ықпал етеді, оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың жеке басының психологиялық ерекшеліктерін зерттейді, оған кедергі келтіретін факторларды анықтайды, жан-жақты дамыту, әртүрлі психологиялық көмек көрсету (кеңес беру, психокоррекциялық, оңалту);
  5. әлеуметтік педагог білім алушының әлеуметтік микроортадағы, өмір сүру жағдайларындағы тұлғалық қасиеттерін зерттейді, қызығушылықтары мен қажеттіліктерін, проблемаларын, конфликттік жағдайларды, білім алушылардың мінез-құлқындағы ауытқуларды анықтайды және оларға дер кезінде әлеуметтік көмек пен қолдау көрсетеді, өмірлік қиын жағдайдағы балалардың ата-аналарымен сапалы қарым-қатынасты нығайту бойынша консультациялық көмек;
  6. директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық қолдау және кәсіптік бағдарлау, сондай-ақ балаларды қолдау мәселелері бойынша Психологиялық қызмет мамандарының сынып жетекшілерімен, мұғалімдерімен және өмірлік қиын жағдайларда білім алушылардың ата-аналарымен кешенді өзара іс- қимылын ұйымдастыруға ықпал етеді және үйлестіреді.
  7. сынып жетекшісі білім алушылар және сыныптың психологиялық- педагогикалық ерекшеліктерін айқындайды, психологиялық қызметтің ұсынымы бойынша қолайлы білім беру ортасын, білім алушыларды психологиялық қолдауды, білім алушылардың кәсіптік бағдарлануын, Психологиялық қызметтің мұғалімдермен өзара іс-қимылын қамтамасыз ету бойынша іс-шараларды әзірлейді және жүзеге асырады.
  8. медициналық қызметкер профилактикалық тексерулердің нәтижелері бойынша денсаулығына байланысты ауысу және бітіру емтихандарынан босатуды қажет ететін білім алушыларды анықтайды (тиісті комиссияларға материалдарды жібереді), қоғамға жат мінез-құлық пен зорлық-зомбылық фактілерін анықтау мақсатында жарақаттардың барлық жағдайларын есепке алу және талдау бойынша жұмыс жүргізеді.
  9. Психологиялық қызмет мамандарының өзара әрекеттесу алгоритмі:

16-1. білім беру процесіне қатысушылардың жеке әлеуметтік- психологиялық және педагогикалық ерекшеліктерін бақылау:

  1. педагог-психолог: орта білім беру ұйымы білім алушыларының психоэмоционалдық жағдайына психодиагностика жүргізеді (тек ата-анасының, қорғаншысының, қамқоршысының рұқсатымен);
  2. әлеуметтік педагог: білім алушыларының табысты оқуына ықпал ете отырып, әлеуметтік жағдайлардың олардың критерийлеріне сәйкестігін бақылайды;
  3. сынып жетекшісі: сыныптағы білім алушылардың психологиялық қызмет мамандарымен өзара әрекеттесуін қамтамасыз етеді, олардың оқу нәтижелерін, қызығушылықтары мен білім беру қажеттіліктерін, бейіндік бейімділіктерін, отбасындағы, құрдастарымен қарым-қатынасын, мінез-құлық ауытқуларын, жанжалдарды зерттейді;
  4. медицина қызметкері: білім алушыларды профилактикалық тексеру жүргізеді, олардың ауру тарихын зерттейді, ауыстыру және бітіру емтихандарынан босату үшін денсаулығына байланысты мұқтаждарды анықтайды, анықтау мақсатында қоғамға жат мінез-құлық пен зорлық- зомбылық фактілері бойынша жарақат алудың барлық жағдайларын есепке алу және талдау бойынша жұмыс жүргізеді.

16-2. Білім алушылардың автоматтандырылған деректер қорын (база) қалыптастыру:

  1. зерттеу нәтижелері электронды деректер базасына жүйеленеді;
  2. мәліметтер қоры жүйелі түрде білім алушылардың даму динамикасын одан әрі зерттеу нәтижелерімен толықтырылады.

16-3. Диагностикалық зерттеулерді талдау және шараларды әзірлеу.

16-3-1. Психологиялық қызметтің әрбір маманы білім алушылар туралы жинақталған мәліметтерді жұмыс ерекшеліктеріне қарай талдайды:

  1. білім алушының психологиялық жағдайы (педагог-психолог);
  2. оқу үлгерімі және тәрбие мәселелері (сынып жетекшісі, пән мұғалімдері);
  3. қоғамдағы мінез-құлық және әлеуметтену (сынып жетекшісі, әлеуметтік педагог);
  4. денсаулық (медициналық қызметкер);
  5. отбасындағы өмір сүру жағдайлары және ата-аналармен (сынып жетекшісі, әлеуметтік педагог) жағымды қарым-қатынас сапасы.

16-3-2. Талдау нәтижелері аптасына бір рет өткізілетін психологиялық қызмет отырысына ұсынылады. Алқалы жиында:

  1. өмірлік қиын жағдайға тап болған кәмелетке толмағандардың тәуекел тобы болса, оларға қатысты оларды әлеуметтік-психологиялық қолдауға ерекше назар аудару қажет;
  2. барлық білім алушылар мен тәуекел тобындағы білім алушыларды әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық қолдау бойынша Психологиялық қызметтің барлық мамандары тарапынан іс-шаралар жоспары әзірленеді;
  3. сынып жетекшілерге, мұғалімдерге, ата-аналарға, білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету және қолайлы білім беру ортасын құру бойынша ұсыныстар әзірленеді;
  4. қажет болған жағдайда жоспар білім алушылардың даму динамикасына қарай түзетіледі;
  5. өмірлік қиын жағдайдағы білім алушының ата-анасымен жан-жақты өзара іс-әрекет жасауды қамтамасыз ететін жеке бағдарлама әзірлененеді.

16-4. Іс-шараларды жүзеге асыру:

  1. іс-шаралар орта білім беру ұйымының әкімшілігі әзірлеген және бекітетін жоспарға сәйкес жүзеге асырылады;
  2. жүргізілген жұмыстың нәтижелері Психологиялық қызметтің отырыстарында баяндалады (апта сайын);
  3. Психологиялық қызмет мәжілістерінде білім беру ұйымы ортасының қауіпсіздігі және оны қамтамасыз етудегі әрбір маманның жауапкершілігі мәселелері де талқыланады.
  4. Психологиялық қызмет отырыстарының қорытындысы оқу-тәрбие процесінің барлық қатысушыларының (пән мұғалімдері, қосымша білім беру педагогтері, ата-аналар) назарына жеткізіледі және ұсыным жасалады.
  5. Психологиялық қызметтің жоспардан тыс жиналыстары білім беру процесіне қатысушылардың кез келгенінің, оның ішінде орта білім беру ұйымы әкімшілігінің өтініші бойынша немесе ата-аналардың (оларды алмастыратын тұлғалардың) өтініші бойынша өткізіледі. Психологиялық қызметтің жоспардан тыс отырысының себебі білім алушының оқуы мен дамуына әсер ететін жаңа жағдайлардың анықталуы немесе пайда болуы, оның психологиялық немесе әлеуметтік жағдайының асқынуы немесе нашарлауы болуы мүмкін. Мамандар мен ата-аналар сұраныстарының сипаты әртүрлі болуы мүмкін, бірақ кез келген жағдайда олар білім алушының (дамытудағы, оқудағы және әлеуметтенудегі) немесе мұғалімнің, ата-ананың баламен қарым-қатынасындағы проблемаларын көрсетуі керек.

Психологиялық қызметтің жоспардан тыс отырысының бағыты:

  1. баланы оқыту мен тәрбиелеудегі анықталған проблемаларды жою жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру;
  2. жұмыста және өзгерген жағдайда білім алушыны қолдауда жеке психологиялық-педагогикалық бағдарлама жоспарын жасау.
  3. Психологиялық қызмет өз қызметін психодиагностикалық, консультативтік, ағартушылық-профилактикалық, түзету-дамыту және әлеуметтік диспетчерлік бағытта жүзеге асырады.

19-1. Психодиагностикалық бағыт мыналарды қамтиды:

  1. білім алушыларды бейімдеу, дамыту және әлеуметтендіру мақсатында оларды кешенді психологиялық тексеру;
  2. психологиялық диагностика нәтижелері бойынша қорытындылар мен ұсыныстарды дайындау.

19-2. Консультациялық салаға мыналар кіреді:

  1. білім алушыларга, ата-аналарға және мұғалімдерге олардың өтініші бойынша жеке кеңес жүргізу;
  2. білім алушыларға, ата-аналарға және мұғалімдерге жеке, кәсіби өзін-өзі анықтау және басқалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша топтық кеңес жүргізу;
  3. күйзеліс, жанжал, күшті эмоционалдық тәжірибе жағдайында білім алушыларға психологиялық көмек көрсету;
  4. тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде медиация жұмысын ұйымдастыру (татуласу қызметін ұйымдастыру).

19-3. Тәрбиелік-алдын алу бағыты мыналарды қамтиды:

  1. білім алушылар мен педагогтердің кәсіби өсуіне, өзін-өзі анықтауына ықпал ету;
  2. білім алушылардың асоциалды мінез-құлқының психологиялық алдын алу;
  3. педагог қызметкерлерді аттестациялауды әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз ету;
  4. әдістемелік бірлестіктердің, педагогикалық кеңестің және медициналық-психологиялық және педагогикалық кеңестердің жұмысына жәрдемдесу.

19-4. Түзету-дамыту бағыты мыналарды қамтиды:

  1. тұлғалық өсу бойынша тренингтер өткізу;
  2. білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интеллектуалдық, эмоционалды-ерікті, шығармашылық дамуын үйлестіру үшін психокоррекциялық және дамытушылық сабақтарды ұйымдастыру;
  3. қайшылықты тұлғааралық қатынастарды түзету.

19-5. Әлеуметтік диспетчерлік бағыт мыналарды қамтиды:

1) Психологиялық қызмет мамандарының функционалдық міндеттерінен, кәсіби құзыретінен тыс және кең ауқымды мамандардың қатысуын талап ететін мәселелерді шешу үшін одақтас мамандармен (дәрігерлермен, дефектологтармен, логопедтермен, тифлопедагогтермен және басқалармен) өзара іс-әрекет жасау;

2) төтенше жағдайлар кезінде көмек көрсету үшін одақтас мамандармен және мүдделі органдармен өзара іс-әрекетті бақылау;

  1. әлеуметтік-медициналық және психологиялық қызметтің базасын қалыптастыру;
  2. Психологиялық қызметтің құрамы бекітілген құрылым, ұжым мүшелерін кеңейте алады, икемді және тұрақты және уақытша мүшелерді қамтуы мүмкін. Тұрақты қатысушылар психологиялық қызметтің әрбір отырысына қатысады, дайындыққа, ұсыныстардың орындалуын кейінгі бақылауға қатысады. Уақытша мүшелер қажетіне қарай қатысады (сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, ата-аналар қоғамдастығының өкілдері).
  3. Психологиялық қызмет педагог-психологтың, әлеуметтік педагогтың, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасарының, кәмелетке толмағандардың істері жөніндегі инспектордың, медициналық қызметкердің жеке кабинеттерде орналасқан және іс-шараларды өткізу үшін қажетті жағдайлармен қамтамасыз етілген кабинеттері негізінде жұмыс істейді. Білім алушылармен және педагогикалық ұжыммен жеке немесе топтық форматтағы диагностикалық, дамытушылық, түзету-профилактикалық жұмыс түрлерінің кешенін әзірлейді.
  4. Психологиялық қызметтің жұмысы педагогикалық және медициналық қызметкерлермен, оның ішінде денсаулық сақтау жүйесімен, қорғаншылық және қамқоршылық органдарымен, ювеналдық полициямен, ата-аналар қоғамдастығымен тығыз байланыста жүзеге асырылады.
  5. Білім беру ұйымының Психологиялық қызметінің ведомствоаралық өзара іс-әрекеті

23-1. Психологиялық қызмет орта білім беру ұйымынан тыс қызметтерден қажетті көмек алу қажеттілігі болған жағдайда қалалық, аудандық ювеналдық полиция органдарына, денсаулық сақтау органдарына, психикалық денсаулық орталықтарына жүгіну туралы шешім қабылдайды және тиісті өтінішпен мекеме әкімшілігіне жүгінеді.

23-2. Орта білім беру ұйымы әкімшілігінің қаланың немесе ювеналды полициясы аудандық бөлімінің және денсаулық сақтау органдарының өкілдеріне өтініші - білім алушының ата-аналары және/немесе өкілдері міндетті түрде хабардар еткен жағдайда жүргізіледі:

  1. білім беру ұйымдарының педагогтерімен өзара әрекеттесуден, психологиялық мониторинг пен диагностика жүргізуде ата-ана мен педагогтің өзара жауапкершілігін қамтамасыз етуде ата-аналар 3 есе бас тартқан жағдайда;
  2. білім беретін ұйымдардағы білім алушысының қиын психологиялық немесе физикалық жай-күйі анықталған жағдайда, білім алушыға немесе жасөспірімге медициналық көмек көрсету және денсаулық сақтау органдарының қызметкерлеріне алғашқы медициналық немесе психиатриялық көмек көрсету қажеттілігі туралы хабарлау үшін жедел жәрдем шақыру қажеттілігінде;
  3. зорлық-зомбылық, мінез-құлықтың аутодеструктивті нысандары, ерте жүктілік, білім алушылардың арасындағы жанжалдар және олардың отбасы мүшелері тарапынан құқық бұзушылық жағдайларында.

23-3. Психологиялық қызметтің ювеналдық полиция өкілдерімен өзара іс- қимылын қадағалау әлеуметтік педагогқа, денсаулық сақтау органдарының өкілдерімен - білім беру ұйымының медицина қызметкеріне, психикалық денсаулық орталығымен-педагогикалық психологтерге жүктеледі.

23-4. Жедел жәрдем дәрігерінің, психикалық денсаулық орталығының қорытындысы немесе ювеналдық полиция өкілдерінің тексеруі негізінде білім алушының ата-анасына және/немесе өкілдеріне білім беру ұйымының Психологиялық қызметі баланың жағдайының өзгеруі себебін анықтау мақсатында мониторинг жүргізеді.

23-5. Білім беру ұйымының Психологиялық қызметі мониторинг нәтижелері бойынша тиісті түзету шараларын әзірлейді және жүзеге асырады.

23-6. Қаланың немесе ауданның ювеналды полициясы аудандық бөлімінің және денсаулық сақтау органдарының, психикалық денсаулық орталығының өкілдері білім алушылармен және олардың ата-аналарымен қажетті іс-шараларды: талдау, емдеу, түзету және алдын алу шараларын жүргізеді.

23-7. Түзету шараларының тиімділігі Психологиялық қызмет мәжілістерінде талқыланады, одан әрі жоспарлар әзірленеді.

  1. Психологиялық қызмет педагогикалық психологтардың әдістемелік бірлестігімен, психологиялық орталықтармен, практикалық психологтардың кафедраларымен және бірлестіктерімен және білім бөлімдерінің әдістемелік кабинеттерімен өзара іс-әрекет жасайды.
  2. Психологиялық қызмет өз қызметінде:
  3. осы Қағидаларды басшылыққа алады;
  4. Психологиялық қызметке кіретін мамандардың кәсіби құзыреті мен біліктілік талаптары (Республика Білім және ғылым министрінің бұйрығымен бекітілген Педагог қызметкерлер және оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамалары) шеңберінде шешім қабылдайды. ҚР 2020.04.30 N 169 (өзгертулер енгізілді - 2009.07.13 N 338);
  5. Лауазымдық жалақысы, еңбек демалысының ұзақтығы, тарифтік оқу жүктемесінің көлемі «Үлгі штат кестесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2020 жылғы 3 маусымдағы N0 346 қаулысына сәйкес белгіленеді. мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген тұлғалардың лауазымдарының тізбесі» (2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 өзгертулер енгізілді).
  6. Психологиялық қызметтің мамандары:
  7. диагностика нәтижелерінің сенімділігі, қолданылатын диагностикалық және түзету әдістерінің сәйкестігі, ұсынымдар мен қорытындылардың негізділігі, ақпараттың құпиялылығының болуы;
  8. Психологиялық қызметтің есепке алу және есеп беру құжаттамасын жүргізу және сақтау;
  9. кәсіби этиканы сақтау;
  10. Психологиялық қызметтің жұмысына сеніп тапсырылған материалдық- техникалық құралдардың сақталуын қамтамасыз етеді.
  11. Әкімшілік тарапы жағынан Психологиялық қызмет орта білім беру ұйымының басшысына, кәсіптік бағыты бойынша - ведомстволық сәйкес қызмет жұмысына жетекшілік ететін мамандарға (аудандық бөлімдер мен облыстық білім басқармасы, аудандық құқық қорғау және медициналық қызмет бөлімдері) бағынышты.
  12. Қорытынды
  13. Психологиялық қызмет жұмысын орта білім беру ұйымының басшысы қамтамасыз етеді.
Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив