Психологиялық қызмет құрамының 2022-2023 оқу жылына арналған ЖОСПАРЫ
«БЕКІТЕМІН»
Мектеп директоры
___________Р.С.Темербеков
«____» ____________ 2022ж
«Жетісу облысы білім басқармасының Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің
«Байысов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен» КММ
ҚР Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 25 тамыздағы №377 бұйрығына сәйкес
психологиялық қызмет құрамының 2022-2023 оқу жылына арналған
ЖОСПАРЫ
№ | Әдістемелік –ұйымдастыру жұмыстары | Жұмыстың түрі | Мерзімі | Кім жүргізеді |
1 | Сыныптар бойынша тәрбиеде қиындық туғызатын оқушылар тізімін анықтау | сынып жетекшілерімен әңгімелесу, талдау, әлеуметтік паспорт | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
2 | Сәтсіз отбасынан шыққан оқушылар (анықталған жағдайда) сабаққа қатысуын қадағалау | Сабаққа қатысуды бақылау | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер, педагог-ұйымдастырушы |
3 | Сабақтан себепсіз 3 немесе 5 күн қалған әлеуметтік мәртебеге ие оқушымен түсіндірме жұмыс жүргізу (анықталған жағдайда) | түсіндірме жұмыс | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, педагог-ұйымдастырушы, сынып жетекшілер |
4 | Мектепшілік, аудандық есепте тұрған оқушылар (анықталған жағдайда) тізімін анықтау, құжаттарын жинау, жұмыс жоспарын құру | тізімін анықтау, құжаттарын жинау, жұмыс жоспарын құру | жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
5 | Мектепшілік, аудандық есепте тұрған оқушылар (анықталған жағдайда) ата-анасымен түсіндірме жұмыстарын жүргізу. | түсіндірме жұмыстарын жүргізу | жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
6 | Жетім, ата-ана қамқорлығынсыз қалған, сәтсіз отбасынан шыққан оқушылардың тұрмыс жағдайын тексеру актілерін жасау, әңгімелесу. | оқушылардың тұрмыс жағдайын тексеру актілерін жасау, әңгімелесу. | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
7 | Қиындық келтіретін оқушылардың отбасы жағдайын анықтау | Баланың үйіне барып, тұрмыс жағдайымен танысу, ата-анасымен әңгімелесу, кеңес беру | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
8 | Мектепішілік, сыныптық ата-аналар жиналыстарына қатысу | Дәрістер, ағымды кеңестер, сауалнамалар алу | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
9 | Қиындық келтіретін оқушылардың диагностикалық карталарын толтыру | ПП карта толтыру | І-ші жартыжылдық | Педагог-психолог, Әлеуметтік педагог |
10 | Қиын өмірлік жағдайға тап болған оқушыларды анықтау. | Талдау | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
11 | Қиын өмірлік жағдайға тап болған оқушылар мен ата-аналарға ұсыныстар мен коррекциялық жұмыс жүргізу | Жаттығулар, дәрістер, ойындар, суретті тестілер | Бір тоқсанда екі рет | Педагог-психолог, Әлеуметтік педагог |
12 | Қиындық келтіретін оқушылармен жекелей әңгімелесу | Жеке кеңес | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер |
13 | Телефон мен сенім жәшігінің жұмысы. | Талдау | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог |
14 | Кәмелетке толмағандар арасындағы төтенше жағдайлар кезінде жұмыс жүргізу. Психологиялық-педагогикалық көмек көрсету. | Психологиялық-педагогикалық көмек көрсету | Жыл бойы | ДТЖО, педагог-психолог, әлеуметтік педагог, сынып жетекшілер Мед.бике |
Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Ж.Искакова