Байысов атындағы орта мектебі психологиялық қызметінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары » Ескелді ауданы
Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
Байысов атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын-орталығымен"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7282) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(7282) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Байысов атындағы орта мектебі психологиялық қызметінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары
26
август
2021

Байысов атындағы орта мектебі психологиялық қызметінің 2021-2022 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспары




Байысов атындағы орта мектебі психологиялық қызметінің 

2021-2022 оқу жылына арналған 

жылдық жұмыс жоспары













                                                                                                                                       Педагог-психолог    Шагамбаева Алия Дубековна 

                                                                                                                                      Педагог-психолог    Калкабаева Райгуль Кайрылгазыкызы





Мектеп психологиялық қызметінің мәселесі:


ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮРДІСТІҢ   ҚАТЫСУШЫЛАРЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫН САҚТАУ –

 ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН   АРТТЫРУДЫҢ  ТИІМДІ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ


Мектеп психологиялық қызметінің мақсаты:

Жаңартылған білім беру аясында рухани дамыған, зияткер  тұлғаны тәрбиелеу барысында  білім алушылардың креативті, функционалды сауатты,  шығармашыл, бәсекелестік, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыра отырып білім беру әлеуетін көтеру, психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік  - психологиялық жағдай жасау және қолдау көрсету.

Психологиялық қызметтің негізгі міндеттері:


  • Білім алушылар мен мұғалімдердің кәсіби және  тұлғалық, зияткерлік дамуына ықпал ету, денсаулықты нығайту арқылы рухани даму шараларын жетілдіру;
  • өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
  • Білім беру үрдісі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру. 
  • Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
  • Білім алушыларды психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тәсілді қамтамасыз ету;
  • Психологиялық диогностиканы жүргізу және білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
  • Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата- аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
  • Мәселелерді шешуде психологиялық көмек және қолдау көрсету;


ПСИХОДИАГНОСТИКАЛЫҚ БАҒЫТ


Мақсаты:     педагогикалық үрдіс субъектілерінің   тұлғалық    ерекшеліктерін зерттеу

Міндеттері:

  • Білім алушылардың бейімделуі,дамуы мен әлеуметтену мақсатында кешенді психологиялық тексеру;
  • Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығушылығы мен икемділігін психологиялық диагностикал
  • Психологиялық диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен  ұсыныстарды дайындау; 
  • Баланың психологиялық жүйесін, денесіндегі,  өсіп-жетілуіндегі ауытқуларды бақылау. 
  • Баланың жәй-күйін білу, мінез құлқын бақылау.

ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУШЫЛЫҚ БАҒЫТ

Мақсаты: Білім алушылар мен педагогтардың  тұлғалық, интеллектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығармашылық 

даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту

           Міндеттері:

  • Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;
  • Тұлға-аралық қатынастарды түзетуге және дамытуға  арналған жұмыстар жүргізу.

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ БАҒЫТ

Мақсаты: педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді, оқу-тәрбие үдерісінде туындаған проблемаларды шешуге көмек көрсету

  • Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге   кеңес беру;
  •  Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге   жеке тұлғалық,кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен, өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;
  • Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;
  • Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;
  • Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

АҒАРТУШЫЛЫҚ-АЛДЫН АЛУ БАҒЫТЫ

Мақсаты: тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуына   кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау;   педагогтардың, ата-аналардың   психологиялық біліктілігін арттыру.

  • Білім алушылар мен педагогтардің өзін-өзі айқындауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;
  • Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу; 
  • Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алуы; 

ӘЛЕУМЕТТІК-ДИСПЕТЧЕРЛІК БАҒЫТ

Міндеттері:

  • Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі,функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар,логопедтер  т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу. 
  • Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру;
  • Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің 
мониторингін жүргізу.



№п/п

Іс-шаралар

Жұмыс  түрі

Нысаналы  топ

Орындау  мерзімі

Ескертпелер

Есептілік  нысаны


І. ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ЖҰМЫС


1

Бейімделу кезеңі 

  1.   1-сынып «Диагностика тест К.Иерасика

  • «Жануарлар мектебі» / «Мен оқушымын» жобалау  әдістемесі.

Бейімделу кезеңінде қиындықтарға тап болған бірінші сынып оқушылары үшін: эмоционалды-аффекті саланы диагностикалаудың жобалау әдістері:     «Адамның суретін сал», 

  • 5- сынып оқушыларының бейімделу үрдісінің диагностикасы. 
  • Социометриялық зерттеулер әдістемесі. Дж.Морено

* Мектептегі мотивацияны зерттеу. /Н.Г. Лусканова/.

3. Бейімделу үрдісінің диагностикасы

10 сынып оқушылары және олардың жеке ерекшеліктері

* Өзін-өзі бағалауды зерттеу.

/Дембо-Рубинштейн/.

* «Үй-Ағаш-Адам» жобалау әдістемесі  / Р. Бернс/

* «Әлемде жоқ жануар» тесті;

* Оқу мотивациясының бағытын диагностикалау әдістемесі./ Т. Б. Дубовицкая/;










Тестілеу, сауалнама 



1 сынып












5 сынып









10 сынып



Қыркүйек-

қазан










Қазан-

Қараша









Қараша-Желтоқсан






Қорытынды/  анықтама











Қорытынды/  анықтама








Қорытынды/  анықтама



2

Бірінші сынып оқушылары, бесінші сынып оқушылары үшін мектептегі бейімсіздікті анықтау бойынша мұғалімдерге арналған сауалнама

  Сауалнама 

1,5 сынып жетекшілері

Қараша





Анықтама



3

Бейіналды даярлық және бейіндік оқыту

1. Профиль» әдістемесі (қызығушылық картасы) / А. Е. Голомшток,  

2. Дж.Голландтың кәсіпті қалау сұрақнамасы 

3. Климовтың дифференциалды диагностикалық сауалнамасы 






Тестілеу 



8,9,10


9,10


10,11


9-11 



Қараша, наурыз





Хаттама /анықтама


4

Дарындылық  диагностикасы   

* «Мен өзімді қалай көремін?»/ (А. И. Савенков) 

* «Баспалдақ» оқушылардың өзін-өзі бағалау әдістемесі 

/С.Г. Якобсон, В. Г. Щур      

* Мюнстерберг әдістемесі;

Қысқа бағдарлы тест (КОТ);

 Мәдени-еркін интеллект тесті (CFIT) / Р. Кеттел/;



Тестілеу, сауалнама







5-10  






Желтоқсан-Мамыр




Қорытынды/  анықтама


5

«Жалпы дарындылықты бағалау әдістемесі» /(А. И. Савенков)


Тестілеу

Ата-аналар 




6

Сәтсіз отбасылардан шыққан, әлеуметтік-педагогикалық тұрғыдан қараусыз қалған және «Тәуекел тобындағы» балалардың психологиялық  зерттеу


Аяқталмаған сөйлемдер әдістемесі /Рогов бойынша/

* Акцентуацияны анықтау сауалнамасы / Шмишек/

* Психикалық жай-күйін  бағалау / Айзенк/

• «Кактус», «Үй. Ағаш. Адам» жобалау әдістемесі

  • (Сұраныс бойынша, қажеттілік бойынша.)«Мектептегі мазасыздықты диагностикалаудың жобалау әдістемесі» / Прихожан А.М./;



Тестілеу, сауалнама

Тәуекел тобы

Желтоқсан- Қантар



Хаттама 

7

 Отбасылық тәрбие стилін зерттеу

Сауалнама 

Ата-аналар

Жыл бойы,     сұраныстар бойынша 


 Қорытынды анықтама 

8

Жасөспірімдердің аутодеструктивті бағыттылығын зерттеу:


/Филлипс/ Мазасыздық деңгейін зерттеу әдістемесі 

 Жобалау әдістемелері

«Әлемде жоқ жануар», «Ағаш», «Үй. Ағаш.Адам»,

 «Жаңбыр астындағы адам».

«Өмір қандай тамаша»

«Ағаш» Лампер



Тестілеу




Проективті тест


Эссе 




8-11  


6-7  




5-11 





Жыл бойы


Қорытынды анықтама

9

Оқушыларда СӨС қалыптасуынзерттеу  

Жыныстық қолсұғылмаушылық пен зорлық-зомбылықтың алдын алу бағытын зерттеу


Сауалнама

7-11  

8-11 сынып қыздары

Қантар-Ақпан


Қорытынды анықтама

10

Оқушылардың қорытынды аттестаттауға дайындығын  психологиялық сүйемелдеу 


 Оқу мотивациясының деңгейін зерттеу.

 Өзін-өзі бағалау

Мазасыздық, стресс деңгейін зерттеу.


Тестілеу 


11 сынып

Наурыз, сәуір, мамыр


Хаттама 

11

Орта буынға көшу кезінде бастауыш сынып оқушыларының тұлғалық, зияткерлік даму деңгейін диагностикалау.


* Бастауыш сынып оқушыларының психикалық даму деңгейін анықтау әдістемесі / Э.Ф. Замбацявичене/.


* «10 сөзді жаттау» әдістемесі жадының даму деңгейін диагностикалау


* Балалардың зейінін бағалау. «Корректуралық үлгілер»   

Социометрия  /Дж.Морено, М. Битянова бойынша



Тестілеу 





4 сынып





Наурыз

сәуір


Қорытынды анықтама

13

ЕББҚ бар оқушыларды психологиялық сүйемелдеу 


*Оқу мотивациясының диагностикасы /Прихожан, 

 Н. Лусканова/

* Өзін-өзі бағалауды зерттеу.

*Дембо-Рубинштейннің «Баспалдақ» әдістемесі

* Қалалулы пәнді анықтау  үшін диагностика. «Кесте құр»

/С. Я. Рубинштейн/

«Отбасы суреті» жобалау әдістемесі (сұраныс бойынша)



Тестілеу 


инклюзив



Жыл бойы


Қорытынды анықтама

14

Педагогтарды психологиялық сүйемелдеу.

Жас педагог мектебі

«Өзіңді таны»

Жас педагог диагностикасы



Сауалнама 



Жас мамандар

Сәуір- мамыр


Хаттама 

15

Оқу-тәрбие процесін психологиялық сүйемелдеу: олқылықтарды жою, мектептегі мотивацияны, жеке және рухани өсуді арттыру


* Оқу мотивациясын зерттеу сауалнамасы;

* Оқушылардың пәндерге қатынасы.




Тестілеу 

Сауалнама





1-11




Жыл бойы


Қорытынды анықтама


ІІ. ТҮЗЕТУ-ДАМЫТУ ЖҰМЫС


1

"Мен бірінші сынып оқушысымын" түзету бағдарламасы


Түзету сабақтар

1 сынып

Қазан -қараша


ТД журналы

2

«Мен бесінші сынып оқушысымын» /

«Сәлеметсіз бе,  бұл мен!» Түзету –дамыту бағдарламасы


Түзету сабақтар

5 сынып

Қазан -қараша


ТД журналы

3

Оқушыларды кәсіптік бағдарлау бойынша

«Мен және менің мамандығым» бағдарламасы



9-11

Қараша –наурыз



ТД журналы

4

«Мінез-құлықты ерікті реттеу»  жеке және топтық сабақтардың түзету бағдарламасы. Эмоционалды стрессті жеңілдетуге және өмірге оң көзқарас қалыптастыруға арналған сабақтар.

Түзету сабақтар

Үйде оқитын оқушылар

Жыл бойы


ТД журналы

5

Жоғары сынып қыздарымен жұмыс істеуге арналған «Біз, қыздар арасында» авторлық бағдарламасы, /9 сабақ/

Түрлі формалар

8-11с. қыздары

Жыл бойы/айына 1сабақ


Хаттама 

6

Оқу-тәрбие процесін психологиялық сүйемелдеу: олқылықтарды жою, мектептегі мотивацияны, жеке және рухани өсуді арттыру.


Ұсыныстар, жадынамалар;

 Тренинг жаттығулары

5-11

Жыл бойы


Хаттама 

7

«Педагогтың психологиялық әл-ауқаты»

Тренинг-сабақ

Педагогтар

наурыз


Хаттама 

8

Ұстаздардың  өз-өзінің психологиялық күй-жағдайын бағыттай білуі.

Тренинг-сабақ

Педагогтар

сәуір


Хаттама 

10

«Жетістік шыңына бірге жетеміз!»

Тренинг-сабақ

Педагогтар

мамыр


Хаттама 


III. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АҒАРТУ ЖӘНЕ АЛДЫН АЛУ БАҒЫТЫ


1

1,5 сыныптардың «Бейімделу кезеңінің қиындықтары» әңгімелесу (ата-аналарға арналған  бейнеролик, таныстырылым және т. б.)

ата-аналар жиналысында балалардың бейімделу кезеңіндегі ерекшеліктері «Мектептегі бейімсіздік себептері» туралы  мәлімет









Ата-аналар



1 тоқсан



Бейнеролик

Әзірлеме 

2

«Сынып жетекшісінің жұмысына кәсіби бағдар»


Ұсыныстар

Сынып жетекшілері

Желтоқсан


Әзірлеме

3

Ата-аналар жиналысы

«Менің баламның     таңдауы-өз болашағын  таңдауы» 

Ұсыныстар

9,11 сынып ата-аналары

Наурыз 


Әзірлеме, хаттама 

4

 Сәтсіз отбасылармен жұмыс  бойынша

«Қиын өмірлік жағдайдағы балалар»

«Жасөспірімнің психологиялық ерекшеліктері»

«Қиын бала. Ол қандай?».


Хабарлама 

Мұғалімдер 

Қаңтар -ақпан


Әзірлеме

5

«Жасөспірімнің жеке қасиеттерін дамытудағы отбасының рөлі»


Жалпымектептік ата-аналар жиналысы,

Баяндама 

Ата-аналар

Қаңтар 



Баяндама

Хаттама 

6

«Психикалық денсаулықты сақтау дағдылары»

Ұсыныстар

1-11 Мұғалімдер 

Ата-аналар

Қазан 


Әзірлеме

7

«Емтиханға, ҰБТ-ге дайындаудағы ата-аналардың практикалық көмегі және рөлі» ата-аналар жиналысы.


«Қорытынды аттестаттауға дайындық бойынша практикалық кеңестер»

Баяндама, ұсыныстар 


ЖАДЫНАМАЛАР


Ата-аналар



11 сынып

Наурыз 



2-3 тоқсан


Бейнеролик

Әзірлеме

8

Лекторий

"Балалар мен жасөспірімдер арасында суицидтің алдын алу шаралары туралы"

Лекция 

Педагогтер 

Ақпан 


Әзірлеме

9

«Кәмелетке толмағандар арасында суицидтің алдын алу, денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру» ата-аналар жиналысы. "Буллинг және Кибербуллинг"

 Баяндама 

Ата-аналар 

Желтоқсан 


Әзірлеме

Баяндама 

10

СӨС бойынша бейнероликтер, жадынамалар, буклеттер тарату.

Буклет 

1-11

Жыл бойы 


Әзірлеме

11

 Буллинг және кибербуллингтың  алдын алуы

 Бақылау, презентация, бейнеролик 

1-11

Жыл бойы


Бейнеролик

12

Ата-аналармен, балалармен жұмыс істеуге арналған ҰСЫНЫСТАР

«Балалық шақтағы салауатты өмір салты – 

өмір бойғы денсаулық кепілі!».

Ұсыныстар 

Сынып жетекшілер

Жыл бойы


 Әзірлеме

13

Педагогтардың түлектеріне арналған  тілек хаты


Мектеп почтасы 

Педагогтар 

Мамыр 


Хаттар 

14

Оқушылардың ынтасын арттыруға арналған бейнероликтер топтамасы.

 бейнероликтер

1-11

Жыл бойы


Бейнеролик

тер топтамасы

15

 "Балаға үй тапсырмасын орындауға қалай көмектесуге болады?». 


Оқушылардың ата-аналарына ұсыныстары.

Ата-аналар

Қараша 


Бейнеролик


16

Балалардың ынтасын арттыру бойынша ұсыныстар".

/ Білім сапасы төмен сыныптың ата-аналар жиналысы/.

Жиналыс 

Ата-аналар 

Жыл бойы


Хаттама 

17

Оқушылардың психикалық, эмоционалдық жағдайын бақылау

 "Эмоциялар. Сезімдеріңізді қалай түсінуге болады», «Менің мазасыз ойым».


Тренин-сабақтары



Тәуекел тобы

Жыл бойы


 Әзірлемелер 

18

"СӨС дегеніміз не?" ,

«Никотин деген - у» ,

«Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, таксомания, темекі шегудің алдын алу» сабағы

Баяндама

8-11 сынып


3 тоқсан


Әзірлемелер


IV. КЕҢЕС БЕРУ БАҒЫТЫ


1


Диагностика нәтижелері бойынша 1,5,10 сынып жетекшілерімен кеңестер


Кеңес

ұсынысар

Сынып жетекшілер, ата-аналар

1-2 тоқсан 


Кеңес журналы

2

1-сынып мұғаліміне, 5,10-сынып жетекшілеріне оқу үрдісін ұйымдастыру бойынша ұсыныстарды бейімдеу бойынша жадынамаларды тарату

5,10 сыныптардың сынып жетекшілеріне сынып ұжымын біріктіру бойынша ұсыныстар


Кеңес

ұсыныстар

Сынып жетекшілер

Қыркүйек 


Кеңес журналы

3

 «Мамандық таңдау - жауапты іс» 


Профориентациялық кеңес 

9, 11 

Қараша/  Жыл бойы /сұраныс бойынша


Кеңес журналы

4

«Мамандық таңдаудағы 10 қате».  Оқушыларға ұсыныстар

Диагностика нәтижелері бойынша кеңес/

оқушылардың кәсіби бағытын талқылау

Профориентациялық кеңес

9-11

Желтоқсан 


Кеңес журналы

5

Оқушыларды  тыйым салынған сайттарды бақылау.

Олардың эмоционалды-психикалық жағдайын бақылау және кеңес беру

Бақылау, кеңес 

Тәуекел тобы, 5-11

Жыл бойы


Кеңес журналы

6

 «Қиын жасөспірімді қалай түсінуге болады?»

«Агрессия. Себептері мен салдары»


Кеңес, ұсыныстар

Мұғалімдер 

Қаңтар 

сәуір


Кеңес журналы

7

"Отбасылық ережелер, қалай жақсы көруге және сүйікті болуға болады?»

Жадынама 

Ата-аналар 

Қаңтар 


Кеңес журналы

8

Балалар суицидінің алдын алу бойынша   «Балалармен өзара әрекеттесу ережелері».

Әдістемелік     ұсыныстарды

Сынып жетекшілер

Наурыз 


Кеңес журналы

9

«Ата-аналарға ескерту» 

«Балалардың эмоционалды мәселелері»,

«Теріс және жағымсыз эмоциялар».

Кеңес,

Жадынамалар


Ата-аналар

Қараша

Қаңтар

Наурыз 


Кеңес журналы

10

«Балалық шақтағы салауатты өмір салты – 

өмір бойғы денсаулық кепілі!». 

Кеңес


Ата-аналар 

Мамыр 


Кеңес журналы

11

Сұраныс бойынша кеңестер

кеңес

Ата-аналар

Мұғалімдер  Оқушылар

Жыл бойы 


Кеңес журналы


V. ӘДІСТЕМЕЛІК-ҰЙЫМДАСТЫРУ  БАҒЫТЫ


1

Психологиялық     қызметтің жұмысын жоспарлау және талдау /жылдық, апталық жұмыс жоспарын, жылдық жұмыс талдауын, статистикалық анықтаманы жасау/

 Жоспар 




Жоспар 

2

Диагностикалық әдістемелердің картотекасын кеңейту, құралдарды жинақтау. Әдістемелік әдебиеттерді талдау; әдістемелерге   материалдарын жинау.  

Материал жинақтау




Картотека 

3

Түзету-дамыту әдістемелері мен бағдарламаларының  жинақтау және жүйелеу. Әдебиеттерді талдау; бағдарламалар мен сабақтарға ынталандыру материалдарын жасау.  

Материал жинақтау


Жыл бойы 


Бағдарлама 

4

Ұйымдастыру-әдістемелік көмек көрсету. Әдебиеттерді іріктеу, сабақтарды, сынып сағаттарын, ата-аналар жиналыстарын ұйымдастыруға, әзірлеуге және өткізуге, кәсіби қызметін өзін-өзі жетілдіруге көмек көрсету. 

Ұсыныстар дайындау

Сұрау бойынша     Мұғалімдер  мен мектеп әкімшілігі

Жыл бойы  


Ұсыныстар 

5

Ағымдағы     құжаттаманы жүргізу (жұмыс журналын толтыру, жұмыс кестесін жасау, анықтамаларды ресімдеу

Құжаттаманы     жүргізу


Жыл бойы


Журналдар, анықтамалар

6

Кәсіби     біліктілік деңгейін арттыру (біліктілікті арттыру курстарында оқыту;    конференцияларға, оқыту семинарларына қатысу; 

 Аталған іс-шараларға қатысу 


Жыл бойы


сертификат

7

Кәсіби  шеберлік конкурстарына қатысу.

«Әдістемелік сандықша» байқауы

Байқау 


Қараша 



8

Өздігінен  білім алу тақырыбы бойынша жұмыс  

Өзіндік жұмыс


Жыл бойы


Өздігінен  білім алу папкасы

9

    Авторлық  әдістемелік әзірлемелер мен мақалалар жасау

Материал жинақтау


Жыл бойы


Әдістемелік жинақ


                                              VI. ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ БІР ЖЫЛДАҒЫ ЖҰМЫСЫ ТУРАЛЫ ЕСЕПТЕР 


1

Психологиялық қызметтің бірінші жартыжылдық есебі   

Есеп 

Әкімшілік

Желтоқсан


Есеп 

2

Психологиялық қызметтің    жылдық аналитикалық талдау    есебі   

Есеп 

Әкімшілік

Мамыр 


Есеп 



Мектеп психологі                                                                            Шагамбаева А.Д.

                                                                                                                                                          Қалқабаева Р.Қ.

Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив