Профориентациялық көмек - Ескелді ауданы https://baiysov-eskeldi.mektebi.kz/ ru Профориентациялық көмек - Ескелді ауданы DataLife Engine 9-сынып оқушыларының кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған жұмыстың а н ы қ т а м а с ы https://baiysov-eskeldi.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/186-9-synyp-oushylaryny-ksbi-bayttylyyn-anytaua-arnalan-zhmysty-a-n-y-t-a-m-a-s-y.html https://baiysov-eskeldi.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/186-9-synyp-oushylaryny-ksbi-bayttylyyn-anytaua-arnalan-zhmysty-a-n-y-t-a-m-a-s-y.html 9-сынып оқушыларының   кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған жұмыстың  а н ы қ т а м а с ы 


Тақырыбы:  Сенің кәсіби ой-ниетің.                                                                     Мақсаты:  9-сынып   оқушыларының кәсіби ой-ниетін   анықтау, сүйемелдеу жұмыстарын жүргізу.                                                                                                 

Жұмыс түрі:  № 1 сауалнама.                                                                           Зерттелгендер:  9а- 21 оқушы, 9ә- 18 оқушы, арлығы – 39 оқушы.                           

Жүргізілген жұмыстар:                                                                                        

                   Мектеп жоспарына сай 9-сынып оқушыларының кәсіби ой-ниетін анықтау мақсатында  төмендегідей сұрақтар қойылып, жұмыс жүргізілді:                   

1.  9-сыныпты бітірген соң не істемек ойың бар?;

2. Ата-анаң қандай ақыл-кеңес береді?;

 3. Таңдап отырған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе?;

 4. Таңдаған мамандығыңның адамға қоятын талаптары туралы білесің бе?;

 5. Таңдаған мамандығыңа қажет болатын жеке қасиеттеріңді, қабілеттеріңді, икемділіктеріңді қалай дамытасың?;

6. Өзіңнің кәсіби ой-ниетіңді іске асыра аламын деп есептейсің бе?;                                               7.  Негізгі жоспарыңды іске асыра алмаған жағдайда қолданатын қосалқы жоспарың бар ма?

Оқушылардың кәсіптік ой-ниеті анықталып,  пайыз деңгейі кестеге жазылды.


1.1. 9-сыныпты бітірген соң не істемек ойың бар?

Сыныбы

10-сыныпта оқимын

Кәсіптік техникалық мектепте(КТМ)

Колледжде оқимын

Жұмыс істеймін

Барлығы

16

-

4

-

20

15

-

3

-

18

Қорытынды    %

77%

-

23%

-

47


 




1.2.Ата-анаң қандай ақыл-кеңес береді?

Сыныбы

10 сыныпта оқы

Кәсіптік техникалық мектепте(КТМ)

Колледжде оқы

Жұмыс істе

Барлығы

16

-

4

-

20

15

-

3

-

18

5

-

4

-

9

Қорытынды % 

77%

-

23%


47

 


1.3. Таңдап отырған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе?

Сыныбы

Хабарым жоқ

Аздап білемін

Қажеттісінің бәрін білемін

Барлығы

2

5

13

20

-

9

9

18

-

8

1

9

Қорытынды %

4%

47%

49%

47

 

1.4. Таңдаған мамандығыңның адамға қоятын талаптары туралы білесің бе?

Сыныбы

Хабарым жоқ

Аздап білемін

Қажеттісінің бәрін білемін

Барлығы

2

7

11

20

-

10

8

18

3

5

1

9

Қорытынды %

11%

47%

42%

47

 

1.5. Таңдаған мамандығыңа қажет болатын жеке қасиеттеріңді, қабілеттеріңді, икемділіктеріңді қалай дамытасың?

Сыныбы

Тіптен дамытпаймын

Қосымша оқу арқылы дамытамын

Өз бетіммен оқу арқылы дамытамын

Барлығы

-

14

6

20

-

12

6

18

-

7

2

9

Қорытынды %

-

70%

30%

47

 

1.6. Өзіңнің кәсіби ой-ниетіңді іске асыра аламын деп есептейсің бе?

Сыныбы

Иә,іске асыра аламын

Оқуда қиындықтар бар

Отбасылық жағдайлар

Жоқ,іске 

асыра 

алмаймын

Барлығы

11

9

-

-

20

17

1

-

-

18

6

2

1

-

9

Қорытынды %

72%

26%

2%

-

47

 


1.7. Негізгі жоспарыңды іске асыра алмаған жағдайда қолданатын қосалқы жоспарың бар ма?

Сыныбы

Иә

Жоқ

Барлығы

15

5

20

17

1

18

6

3

9

Қорытынды %

81%

19%

47

 







Ұсыныс:


1.  Оқушыларға өзі таңдаған мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы, кәсіби өсу мүмкіндігі туралы ақпараттар берілсін.

2.  Ата-аналары мен сынып жетекшілері жеткіншектің кәсіпті таңдауында оң нәтижелі ықпал көрсетсін.

                                                      Мектеп педагог-психологы            А . Шагамбаева     Калкабаева Р.К.


]]>
9-сынып оқушыларының   кәсіби бағыттылығын анықтауға арналған жұмыстың  а н ы қ т а м а с ы 


Тақырыбы:  Сенің кәсіби ой-ниетің.                                                                     Мақсаты:  9-сынып   оқушыларының кәсіби ой-ниетін   анықтау, сүйемелдеу жұмыстарын жүргізу.                                                                                                 

Жұмыс түрі:  № 1 сауалнама.                                                                           Зерттелгендер:  9а- 21 оқушы, 9ә- 18 оқушы, арлығы – 39 оқушы.                           

Жүргізілген жұмыстар:                                                                                        

                   Мектеп жоспарына сай 9-сынып оқушыларының кәсіби ой-ниетін анықтау мақсатында  төмендегідей сұрақтар қойылып, жұмыс жүргізілді:                   

1.  9-сыныпты бітірген соң не істемек ойың бар?;

2. Ата-анаң қандай ақыл-кеңес береді?;

 3. Таңдап отырған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе?;

 4. Таңдаған мамандығыңның адамға қоятын талаптары туралы білесің бе?;

 5. Таңдаған мамандығыңа қажет болатын жеке қасиеттеріңді, қабілеттеріңді, икемділіктеріңді қалай дамытасың?;

6. Өзіңнің кәсіби ой-ниетіңді іске асыра аламын деп есептейсің бе?;                                               7.  Негізгі жоспарыңды іске асыра алмаған жағдайда қолданатын қосалқы жоспарың бар ма?

Оқушылардың кәсіптік ой-ниеті анықталып,  пайыз деңгейі кестеге жазылды.


1.1. 9-сыныпты бітірген соң не істемек ойың бар?

Сыныбы

10-сыныпта оқимын

Кәсіптік техникалық мектепте(КТМ)

Колледжде оқимын

Жұмыс істеймін

Барлығы

16

-

4

-

20

15

-

3

-

18

Қорытынды    %

77%

-

23%

-

47


 




1.2.Ата-анаң қандай ақыл-кеңес береді?

Сыныбы

10 сыныпта оқы

Кәсіптік техникалық мектепте(КТМ)

Колледжде оқы

Жұмыс істе

Барлығы

16

-

4

-

20

15

-

3

-

18

5

-

4

-

9

Қорытынды % 

77%

-

23%


47

 


1.3. Таңдап отырған мамандығыңның мазмұны туралы білесің бе?

Сыныбы

Хабарым жоқ

Аздап білемін

Қажеттісінің бәрін білемін

Барлығы

2

5

13

20

-

9

9

18

-

8

1

9

Қорытынды %

4%

47%

49%

47

 

1.4. Таңдаған мамандығыңның адамға қоятын талаптары туралы білесің бе?

Сыныбы

Хабарым жоқ

Аздап білемін

Қажеттісінің бәрін білемін

Барлығы

2

7

11

20

-

10

8

18

3

5

1

9

Қорытынды %

11%

47%

42%

47

 

1.5. Таңдаған мамандығыңа қажет болатын жеке қасиеттеріңді, қабілеттеріңді, икемділіктеріңді қалай дамытасың?

Сыныбы

Тіптен дамытпаймын

Қосымша оқу арқылы дамытамын

Өз бетіммен оқу арқылы дамытамын

Барлығы

-

14

6

20

-

12

6

18

-

7

2

9

Қорытынды %

-

70%

30%

47

 

1.6. Өзіңнің кәсіби ой-ниетіңді іске асыра аламын деп есептейсің бе?

Сыныбы

Иә,іске асыра аламын

Оқуда қиындықтар бар

Отбасылық жағдайлар

Жоқ,іске 

асыра 

алмаймын

Барлығы

11

9

-

-

20

17

1

-

-

18

6

2

1

-

9

Қорытынды %

72%

26%

2%

-

47

 


1.7. Негізгі жоспарыңды іске асыра алмаған жағдайда қолданатын қосалқы жоспарың бар ма?

Сыныбы

Иә

Жоқ

Барлығы

15

5

20

17

1

18

6

3

9

Қорытынды %

81%

19%

47

 







Ұсыныс:


1.  Оқушыларға өзі таңдаған мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы, кәсіби өсу мүмкіндігі туралы ақпараттар берілсін.

2.  Ата-аналары мен сынып жетекшілері жеткіншектің кәсіпті таңдауында оң нәтижелі ықпал көрсетсін.

                                                      Мектеп педагог-психологы            А . Шагамбаева     Калкабаева Р.К.


]]>
admin1 Tue, 08 Mar 2022 15:57:46 +0600
Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі МДШО»КММ бойынша тоғызыншы сынып оқушыларының кәсіптік бағдар тандау ,мамандық таңдау бағытында психологтарының атқарған жұмыстары туралы мәлімет. https://baiysov-eskeldi.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/187-eskeld-audany-kmdgn-bajysov-atynday-orta-mekteb-mdshokmm-bojynsha-toyzynshy-synyp-oushylaryny-ksptk-badar-tandau-mamandy-tadau-baytynda-psihologtaryny-ataran-zhmystary-turaly-mlmet.html https://baiysov-eskeldi.mektebi.kz/oushylara/proforientacijaly-kmek/187-eskeld-audany-kmdgn-bajysov-atynday-orta-mekteb-mdshokmm-bojynsha-toyzynshy-synyp-oushylaryny-ksptk-badar-tandau-mamandy-tadau-baytynda-psihologtaryny-ataran-zhmystary-turaly-mlmet.html Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі  МДШО»КММ бойынша тоғызыншы сынып оқушыларының кәсіптік бағдар тандау ,мамандық таңдау бағытында

психологтарының атқарған жұмыстары туралы мәлімет.


 Жастарды еңбекке баулу және мамандықтарын дұрыс таңдауға бағыт беру маңызды  істердің бірі. Саналы түрде таңдалған мамандық жеке тұлғаның болашақ өміріне әсер етеді. Болашақтағы кәсіби мақсатына дұрыс бағыт алған оқушы бойындағы қарым қабілетін шығармашылықпен дамыта білсе, сапалы маман ретінде қалыптасатыны белгілі.   

Оқушыларға кәсіптік бағдар таңдау, мамандық таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету, олардың әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта - ықыласын, қызығушылықтарын   арттыру  мақсатында арнайы жумыс жургізіледі .

  • 9- сынып оқушыларымен   болашақ мамандық таңдауда көмектесу мақсатында олардың қызығушылықтары мен қабілетін анықтай отырып тиімді кеңестер беру үшін  диагностикалық зерттеу жұмыстары жүргізілді.психологиялық ахуалын жақсату бойынша іс-шаралар жоспарланып, өткізіледі. Атап айтсақ,   олар тесттері А.Е. Голомшток әдістемесі«Қызығушылықтар картасы» « Сенің кәсіби ой-ниетің»,  және тренинг элементері  «Мен және менің сүйікті мамандығым», «Өзіңді таны»,  «Мен тұлғамын»,   «Болашақ адамы»     .  Жүргізілген зерттеу жұмысы нәтижесінде оқушылардың қандай да бір мамандыққа деген қызығушылықтарының аясы анықталды. Зерттеу жұмысының нәтижелері сынып жетекшісі мен оқушыларға таныстырылып, олармен мамандық түрлеріне байланысты әңгіме жүргізілді.

         Мектебімізде мектепішілік жалпы ата-аналар жиналысы өтті осы жиналыста   «Бала дамуындағы ата-ананың ролі» ,   «Психологическая помощь родителям» атты екі тілде баяндамалар оқылды. 

     Оқушыларының бағдарлы сынып болғандықтан «Мен және менің өмірлік жоспарым», «Агресия» атты сауалнамалар алынды.  9-сыныпқа дұрыс таңдау жасап мамандық таңдауына көмек көрсету мақсатында оқушыларға   қорқыныш үрейлерін жою, және білуді үйрету, тренинг элементері жургізілді.

 Мектеп жоспарына сай 9-сынып оқушыларынан  кәсіби ой-ниетін анықтау жұмыстары  жүргізілді   9а- 19 оқушы, 9ә- 18 оқушы,қатыстты.   Оқушылардың кәсіптік ой-ниеті анықталып,   пайыз деңгейі кестеге жазылды.


    Кез-келген мамандықты таңдауда оның екі жағы мен танысуға болады:

    Бірінші жоғары сынып оқушысы әртүрлі пәндәк даму кезеңінде, түрлі мүмкіншіліктері, қызығулары, бейімділіктері, мінездері мен темпераменттері көрінетін оның өзінің жеке - даралық   ерекшеліктері.

  Екіншіден адамдарға қойылатын өзінің көп жақты талаптарына сай, еңбектің, мамандықтың көрінісі. Кәсіпке бейімдеу барысында бұл да есепке алыну тиіс.

    Олай болса қазіргі таңда мектептерде әрбір оқушының өз орнын табуына, мектептердегі мамандыққа бағыттау жұмыстарын жүргізуді жүзеге асыру бәріміздің ортақ ісіміз. К. Д. Ушинский: «Егер мамандықты таңдап алуда сіздің жолыңыз болса және осы жолда өміріңізді сарп ететін болсаңыз, онда сіз бақытты болғаныңыз».


Ұсыныс:

1.   Оқушыларға өзі таңдаған мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы, кәсіби өсу мүмкіндігі туралы ақпараттар берілсін.

2.   Ата-аналары мен сынып жетекшілері жеткіншектің кәсіпті таңдауында оң нәтижелі ықпал көрсетсін.



                       Мектеп психологі            Шагамбаева А.Д.

]]>
Ескелді ауданы әкімдігінің Байысов атындағы орта мектебі  МДШО»КММ бойынша тоғызыншы сынып оқушыларының кәсіптік бағдар тандау ,мамандық таңдау бағытында

психологтарының атқарған жұмыстары туралы мәлімет.


 Жастарды еңбекке баулу және мамандықтарын дұрыс таңдауға бағыт беру маңызды  істердің бірі. Саналы түрде таңдалған мамандық жеке тұлғаның болашақ өміріне әсер етеді. Болашақтағы кәсіби мақсатына дұрыс бағыт алған оқушы бойындағы қарым қабілетін шығармашылықпен дамыта білсе, сапалы маман ретінде қалыптасатыны белгілі.   

Оқушыларға кәсіптік бағдар таңдау, мамандық таңдау бойынша психологиялық қолдау көрсету, олардың әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта - ықыласын, қызығушылықтарын   арттыру  мақсатында арнайы жумыс жургізіледі .

  • 9- сынып оқушыларымен   болашақ мамандық таңдауда көмектесу мақсатында олардың қызығушылықтары мен қабілетін анықтай отырып тиімді кеңестер беру үшін  диагностикалық зерттеу жұмыстары жүргізілді.психологиялық ахуалын жақсату бойынша іс-шаралар жоспарланып, өткізіледі. Атап айтсақ,   олар тесттері А.Е. Голомшток әдістемесі«Қызығушылықтар картасы» « Сенің кәсіби ой-ниетің»,  және тренинг элементері  «Мен және менің сүйікті мамандығым», «Өзіңді таны»,  «Мен тұлғамын»,   «Болашақ адамы»     .  Жүргізілген зерттеу жұмысы нәтижесінде оқушылардың қандай да бір мамандыққа деген қызығушылықтарының аясы анықталды. Зерттеу жұмысының нәтижелері сынып жетекшісі мен оқушыларға таныстырылып, олармен мамандық түрлеріне байланысты әңгіме жүргізілді.

         Мектебімізде мектепішілік жалпы ата-аналар жиналысы өтті осы жиналыста   «Бала дамуындағы ата-ананың ролі» ,   «Психологическая помощь родителям» атты екі тілде баяндамалар оқылды. 

     Оқушыларының бағдарлы сынып болғандықтан «Мен және менің өмірлік жоспарым», «Агресия» атты сауалнамалар алынды.  9-сыныпқа дұрыс таңдау жасап мамандық таңдауына көмек көрсету мақсатында оқушыларға   қорқыныш үрейлерін жою, және білуді үйрету, тренинг элементері жургізілді.

 Мектеп жоспарына сай 9-сынып оқушыларынан  кәсіби ой-ниетін анықтау жұмыстары  жүргізілді   9а- 19 оқушы, 9ә- 18 оқушы,қатыстты.   Оқушылардың кәсіптік ой-ниеті анықталып,   пайыз деңгейі кестеге жазылды.


    Кез-келген мамандықты таңдауда оның екі жағы мен танысуға болады:

    Бірінші жоғары сынып оқушысы әртүрлі пәндәк даму кезеңінде, түрлі мүмкіншіліктері, қызығулары, бейімділіктері, мінездері мен темпераменттері көрінетін оның өзінің жеке - даралық   ерекшеліктері.

  Екіншіден адамдарға қойылатын өзінің көп жақты талаптарына сай, еңбектің, мамандықтың көрінісі. Кәсіпке бейімдеу барысында бұл да есепке алыну тиіс.

    Олай болса қазіргі таңда мектептерде әрбір оқушының өз орнын табуына, мектептердегі мамандыққа бағыттау жұмыстарын жүргізуді жүзеге асыру бәріміздің ортақ ісіміз. К. Д. Ушинский: «Егер мамандықты таңдап алуда сіздің жолыңыз болса және осы жолда өміріңізді сарп ететін болсаңыз, онда сіз бақытты болғаныңыз».


Ұсыныс:

1.   Оқушыларға өзі таңдаған мамандықтың мазмұны, қызықты қырлары, жұмыс тәртібі мен жағдайы, кәсіби өсу мүмкіндігі туралы ақпараттар берілсін.

2.   Ата-аналары мен сынып жетекшілері жеткіншектің кәсіпті таңдауында оң нәтижелі ықпал көрсетсін.



                       Мектеп психологі            Шагамбаева А.Д.

]]>
admin1 Thu, 03 Mar 2022 09:30:19 +0600